Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Nikola Kojo: Odlazim iz Srbije, ne želim da moja deca odrastaju u ovoj crnoj rupi

Komentari (138) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 23 oktobar 2019 11:17
NikolaKG
Klix.ba
jurim bistre potoke kao što su festivali u Tuzli i na Bledu
Trudim se da izbegavam blato i fekalije koje su oko mene
u jednoj ovakvoj crnoj rupi

...
Slobodno idi, ne moraš da se vraćaš!
Preporuke:
195
44
2 sreda, 23 oktobar 2019 11:19
marlon
ziv bio majstore
Preporuke:
40
72
3 sreda, 23 oktobar 2019 11:27
siniša
Tako sam ja svojevremeno otišao.Ali već na prvom koraku sam se susreo sa jednim problemom.Trebalo je popuniti neki formular. Napisati nacionalnost. I ja napišem srpska. Tada je državni sekretar u SAD bila Medlin Olbrajt. I službenica mi kaže mi imamo striknu obavezu potpisanu od državnog sekretara da u Ameriku ne može ući niko od Srba. Možete ući ako napišete Jugosloven ili Bosanac.Ja sam ipak ušao kao Britanac, ali velika je to nesloboda.Kasnije su tu uredbu povukli.Reći će neko, šta fali, napišeš šta traže i ideš za svojim ciljem.Da, da. Ali iz jednih g...a u druga.Treba otići. Treba videti. Treba nešto i naučiti. Izoštriti čula, izoštriti nokte i zube. Sve to treba, ali samo nemojte tamo tražiti sreću i čistotu.Meni je drago i što sam bio i što sam se vratio.ALI NITI JE NEKA SREĆA OTIĆI NITI VRATITI SE.Najviše zavisi od toga da li čovek nosi svoj mir u sebi.Ja ga sada imam, imao sam i tada. Ali sve je to plivanje uz vodu.
Preporuke:
172
15
4 sreda, 23 oktobar 2019 11:32
joca
evo jednog soraba koji je ukapirao ono sto smi mi znali davnih dana kad smo se uputili ka sodomitskom zapadu...zbogom vucko,vojvodo,putine,pinku,informeru,karlovcu karlobagu,slobi,penzosi,jutke ,kosovu...ajd zdravo
Preporuke:
39
104
5 sreda, 23 oktobar 2019 11:37
@kojo
"Crna rupa" ti je pomogla da postanes ovo sto jesi.
Preporuke:
164
38
6 sreda, 23 oktobar 2019 11:37
rupi
kojoj je


doprineo

idiotskim ulogama
Preporuke:
148
38
7 sreda, 23 oktobar 2019 11:39
co.
Nikola G****!
Preporuke:
84
33
8 sreda, 23 oktobar 2019 11:45
Vojislav
Tako je Nikola, tvoja deca nisu od ove zemlje napravila crnu rupu, već stariji kao što si, naprimer, ti i tebi slični iz tvoje okoline.
Preporuke:
140
29
9 sreda, 23 oktobar 2019 11:47
Drugosrbijansko palamuđenje
Ne pi*keći nego se se svrstaj u srpske muškarce i ostani da se borimo za Srbiju.
Preporuke:
110
15
10 sreda, 23 oktobar 2019 11:49
odlazak iz Srbije
U ovom svetu kao da tece med i mleko.

Bez obzira kakva je, OTADZBINA se ne vredja.
Preporuke:
152
18
11 sreda, 23 oktobar 2019 12:01
AgatonFonPetrović
što volim kada glumci najave svoj odlazak. da li oni stvarno zamišljaju da će uspeti negde drugde? rade šerbedžija jeste uspeo ali u tipskim ulogama istočnoevropljana. ipak nikada nije otišao za stalno. miki manojlović jeste uspeo u francuskoj ali on perfektno govori francuski ali ni on nije otišao za stalno. anica dobra perfektno govori neački ali ipak dolazi ovde. mira furlan nije otišla već je isterana. ako neko smatra da je mira furlan uspela time što je glumila u naučnofantastičnim serijama ja mislim da to nije njen nivo.

svi oni su veći glumci od ovih koji sada odlaze. čemu se ovi nadaju?
Preporuke:
107
16
12 sreda, 23 oktobar 2019 12:13
Zoran
Vama ce uskoro i penzioneri da se iseljavaju. Hahahaha.
Preporuke:
80
29
13 sreda, 23 oktobar 2019 12:14
Crnja je ta rupa nego...
... što svi mi mislimo.

Kad vlast hladno, bez pardona, kaže da je 40 miliona evra dala Zvezdi i Partizanu.

I... Svi Srbi aplauduraju.
Preporuke:
117
12
14 sreda, 23 oktobar 2019 12:17
211. oklopna brigada
Nek si ti njima živ i zdrav, i odseli se jaaaaako daleko. Ko zna zašto je to dobro.
Preporuke:
94
17
15 sreda, 23 oktobar 2019 12:21
Zoran
Klix.ba
jurim bistre potoke kao što su festivali u Tuzli i na Bledu
Trudim se da izbegavam blato i fekalije koje su oko mene
u jednoj ovakvoj crnoj rupi

...
Slobodno idi, ne moraš da se vraćaš!
-------------

Pazi samo ko ce da ti ostane u Srbiji. Njemu su festivali posao. Isto kao sto je nama napolju bilo nesto posao u Srbiji, ali napolju je mnogo normalnije i isplativije to raditi. Nema politike, nema drugarskih veza da bracni par dobija uloge...

Da li si se zapitao sto nema nigde Dragana Jovanovica? Sada se leci, ali sto ga nije bilo posle Moj rodjak sa sela, jer je maestralno doglumio? E pa...slaba mu rakija...a njemu bracni par ne moze pridje po glumi, ali...dobra im rakija.
Preporuke:
43
16
16 sreda, 23 oktobar 2019 12:23
Zoran
Najverovatnije ide u Sloveniju.
Preporuke:
60
12
17 sreda, 23 oktobar 2019 12:28
braša
Još da plaćaju za njine transfere bar pola od onog za fudbalere. Glumaca k`o junaca, di bi nam bio kraj ?
Preporuke:
29
6
18 sreda, 23 oktobar 2019 12:31
penzioner Cviko,
Kojinu priču čuli smo mnogo puta kroz ispovesti ljudi koji otišli sa prostora bivše SFRJ. Ništa novo. Ni zlo koje je opisao neće trajati dugo a on će odnosno oni će se možda i vratiti da proslave pobedu kad se situacija rasčisti. Ko zna možda i neće zbog moguće grižnje savesti jer su nas ostavili međ g..... a mi mislili i sada mislimo da smo među šljivama...
Preporuke:
32
20
19 sreda, 23 oktobar 2019 12:36
Zoran
"Tako sam ja svojevremeno otišao.Ali već na prvom koraku sam se susreo sa jednim problemom.Trebalo je popuniti neki formular. Napisati nacionalnost. I ja napišem srpska. Tada je državni sekretar u SAD bila Medlin Olbrajt. I službenica mi kaže mi imamo striknu obavezu potpisanu od državnog sekretara da u Ameriku ne može ući niko od Srba. Možete ući ako napišete Jugosloven ili Bosanac.J"

I ja sam u Americi. Pa tad Srbija kao drzava nije ni postojala. U Americi je nacionalnost drzavljanstvo.

Inace, vi ste voleli Jugoslaviju. Dobili ste Srbiju tek kad vam pobegla CG, to jest silom prilika.

Sada mozes da kazes da si po nacionalnosti Srbin, jer Srbija postoji kao drzava.

Nego kad bi malo manje se izvrtale neke stvari mnogo bi Srbiam bolje bilo.
Preporuke:
26
58
20 sreda, 23 oktobar 2019 12:41
Zoran
sreda, 23 oktobar 2019 11:49
odlazak iz Srbije
U ovom svetu kao da tece med i mleko.

Bez obzira kakva je, OTADZBINA se ne vredja.
------------

Da, moji je pa ma kakav je, najbolji je. Vidi se dokle ste stigli sa tim rezonima.
Preporuke:
33
55
21 sreda, 23 oktobar 2019 12:41
oduševljeni Ćirjakovićev tapšač
NikolaKG

Kojo je dao intervju za medij iz BiH i zato je naveo primere Tuzle i Bleda, ne verujem da misli da festivali u Ivanjici, Užicu, Vrnjačkoj Banji, Nišu, Novom Sadu, Paliću i najposle Beogradu nisu dobri nego prosto komšijama stavlja do znanja da se pojavljuje i kod njih.

Manje više je isto i tamo i HR i u BiH i ovde kod nas.

Ratne teme nisu popularne, a na njima se vidi kome je do istine stalo, a nikome nije, premda je Srbija i u tom pogledu ispred drugih, najviše je njenih funkcionera i počinilaca kažnjeno, što ne znači da su najteže zločine počinili Srbi. Drugi nisu spremni suočiti se sa istinom jer to ugrožava one narative koji vladaju u tim društvima - o obrambenim ratovima, agresiji, genocidu i ostalim konstitutivnim mitovima. Komšije stalno prebacuju loptu da mi nešto treba da priznamo, iako nije jasno šta je to.
Preporuke:
40
10
22 sreda, 23 oktobar 2019 12:54
oduševljeni Ćirjakovićev tapšač
Zorane

Nacionalnost nije državljanstvo, u SADu jeste, ali mi ne pripadamo takvom tipu nacija, nego nemačkom tipu.

Milo Lompar je napisao sjajnu knjigu, ali tešku, Duh samoporicanja u kojoj se dotiče tog svođenja srpstva (srpskog kulturnog prostora) na Srbiju kao državu, Srba na srbijance - i danas gledamo u CG i BiH kako se na taj način zatire srpska kultura, vrši socijalni inžinjering, a to je prethodnom veku urađeno u Albaniji i Hrvatskoj. Čovek kome ste "replicirali" je govorio o propagandi protiv Srba.

Žena Dragana Jovanovića je glumica i profesor na FDU. On je kao i pokojni Danilo Lazović u glavi zdrav čovek i ne potpada pod glumačke klanove, to je razlog što ga nema.
Preporuke:
77
6
23 sreda, 23 oktobar 2019 13:00
Zoran
sreda, 23 oktobar 2019 11:49
odlazak iz Srbije
U ovom svetu kao da tece med i mleko.
------------

Nama napolju ne treba med i mleko. Mi tako ne zamisljamo zivot. Niti ocekujemo da se pare beru po granama, mada poneka budala koja dodje ovde i to zamislja, ali retko.

Sustina je u postenoj igri, nista drugo. Politike nema, veza nema, kako radis tako i prolazis. Koliko si pametan tako ce ti i biti. Vi to niste osetili u Srbiji za ceo svoj zivot. Pitanej koliko su osetil ii oni pre 2. svetskog rata.

Kad se ode u Evroipu, cesto kazu zna se red, radi se, ima se....

A kad se dodje ovde u Ameriku, znas sta se kaze najcesce? Druga planeta. Secam se jos u Kanadi kad smo bili nasa zubarka kaze da ti treba godinu dana samo da vidis gde si sleteo. I to jeste tacno.
Preporuke:
28
21
24 sreda, 23 oktobar 2019 13:14
Zoran
sreda, 23 oktobar 2019 12:54
oduševljeni Ćirjakovićev tapšač
Zorane

Nacionalnost nije državljanstvo, u SADu jeste, ali mi ne pripadamo takvom tipu nacija, nego nemačkom tipu.
-------------

Pripadaj bre ti kome hoces u Evropi i Francuskoj, ti si dosao u AMERIKU. u AMERFICI je nacionalnost drzavljanstvo za SVE. Ako oces da ti budes izuzetak NE MOZE.

I sto mi kukas na Ameriku? POJMA NEMAM> Si dosao u nju, ne svidja ti se sto je nacionalnost isto sto i drzavljanstvo? Pa idi iz nje, idi u Evropu. Ostani u Srbiji. Dosao si u Ameriku pa mui kukas sto nemaju nacionost odvojeno od drzavljanstva? Pa oni Tita nisu imali. Nemaju ni nacinalne manjine oni.:)

Sta mene briga kako je u Evropoi, ja sma u Americi i to moras da postujes, ako neces napolje.
Preporuke:
16
40
25 sreda, 23 oktobar 2019 13:16
Ni Ko
sreda, 23 oktobar 2019 11:17NikolaKG
Klix.ba
jurim bistre potoke kao što su festivali u Tuzli i na Bledu
Trudim se da izbegavam blato i fekalije koje su oko mene
u jednoj ovakvoj crnoj rupi

...
Slobodno idi, ne moraš da se vraćaš!
--
I povedi onog starca,revolucionarca,od stotinu ljeta,on je pun mladalačkih IDEA.
Kad pre mu ime zaboravih,neka bude Niko kao"književnik".
Preporuke:
24
9
26 sreda, 23 oktobar 2019 13:19
supervizor
junački je zbrisao, na prvoj prepreci - valjda je "mislio" da će vučić da podnese ostavku samo da bi ovakva gabaritna veličina ostala u srbiji - koja sprdačina sa zdravim razumom
Preporuke:
47
12
27 sreda, 23 oktobar 2019 13:25
Nenad
Srećan mu put.
Neka spase svoju decu od zla, ako misli da može i da je to način. Ali da ubuduće ćuti i gleda sebe.
Mi koji ostajemo ćemo pokušati da se sa svim tim što ovde "sreću kvari" izborimo, ili ćemo umreti pokušavajući.
Preporuke:
61
4
28 sreda, 23 oktobar 2019 13:29
Čika Velja
Što pre odem, pre ću se vratiti. Izvini Kevo.
Preporuke:
33
3
29 sreda, 23 oktobar 2019 13:39
nikadsnobom
..Ova zemlja je postala to sto ti kazes Kojo,upravo po nalogu i uz pomoc tih kod kojih ti sada mislis da se preselis..Svuda oko nas je "duboka drzava" i njeni puleni..Bolje ti je da sedis ovde i da ne pricas gluposti..Od ovog zla nema gde da se pobegne..Samo svetska katarza moze da ga zaustavi..
Preporuke:
70
3
30 sreda, 23 oktobar 2019 13:44
oduševljeni Ćirjakovićev tapšač
Zorane

Suština je u "poštenoj", ali unutrašnjoj američkoj igri. Napolju nisu tako pošteni.

Najgori su ti iz sređenih društava koji po celom svetu šire nepoštenje da bi održavali to svoje unutrašnje poštenje i red. Dođu "pošteni" Finci i podmite Janšu u Sloveniji ili "pošteni" Amerikanci i ubijaju po svetu od Gadafija preko Kosova do Avganistana da bi održavali to svoje unutarnje poštenje. Vama gorivo košta 50, a nama 150 dinara.
Preporuke:
64
3
31 sreda, 23 oktobar 2019 13:47
Otis'o Kojo
otis'o Djuricko, mozda ovaj Vucic i nije tako los :)))) (jos samo Bjela da ode :))))
Preporuke:
70
8
32 sreda, 23 oktobar 2019 13:50
Zoran
I ne znam sto se pravi problem ako ti ne mozes da naglasis sta si po nacionalnosti(ne po drzavljanstvu)?

Napisi da ti je nacionalnst/drzavljanstvo BiH, a kako se ti osecas, e to ne moze niko da ti oduzme. E, ako se RS odvoji, bude drzava, ti lepo kazi da si Srbin.

Uopste nije bitno koji pasos imas i kako te zavedu. Ja ih imam 3, kanadski, americki i nas. A sta sam ja...to je druga stvar. Ja sam Srbin i svakom to pricam kad me pita.

Ja drugo ne mogu da budem i da hocu. Mozda malo neobicniji Srbin, ali to sam.

Ljudi positovecuju sebe sa pasosem koji imaju. Ljudi, vam aje pasos nacin da udjete u neku drzavu, razumete? To nije nista drugo. A sta ste vi...ihaaaaaj, to nema veze sa dokumentima.
Preporuke:
10
24
33 sreda, 23 oktobar 2019 14:04
Causa Spectandum
@ siniša

Ne klepeci nanulama.

Kao prvo, to sto kazes da si cuo od americkog predstavnika, nije tacno, jer oni ni za sta, u imigracijskim poslovima, na daju objasnjenja.
Popunis formulare, pa ako se uklapas oni tebe pozovu, a ako ne, uopste te ne obaveste, niti daju razlog odbijenice. Isto vazi i za vize.

Kojo lepo kaze da nece da mu deca proteate zivot kao sto ga je on protratio.
Preporuke:
18
20
34 sreda, 23 oktobar 2019 14:06
Ivan
Slobodno idi dragi Nikola i ne okreći se. Nikada ti i nisi pripadao ovoj "crnoj rupi". Idi, i povedi i braću Trifunović sa sobom, i Bjelogrlića pozovi, i sve ostale "drugosrbijanske" zvezde i zvezdice, a da, i Đurička naravno pozovi, svi lepo se uhvatite za ručice i tutanj iz ove "crne rupe". Nikada nam i niste nešto doprineli svojom umetnošću, ponosom, dostojanstvom, patriotizmom, da ova "crna rupa" postane malo belija, uvek ste pljuvali po toj "crnoj rupi" u kojoj ste odrastali, koja vam je dala to što imate, to ime i prezime koje imate, tu moć da izjavite nešto u javnosti. Putuj sine i ne okreći se. Ovde ćemo ostati mi koji volimo svoju Otadžbinu i koji je želimo spasti iz kandži ovih maloumnika koji je izdaju i pljačkaju. Ali znaj Nikola da tamo kud odeš ni izbliza se apsolutno niko za tobom i tvojim rečima okretati neće, bićeš beznačajna ličnost, nebitna. Uostalom, ti to i jesi, nebitni nabeđeni "umetnik" sa niskobudžetnim nebitnim ulogama u nebitnim domaćim kič filmovima iz 90-tih.
Preporuke:
84
8
35 sreda, 23 oktobar 2019 14:17
oduševljeni Ćirjakovićev tapšač
Zorane

Ja sam vam govorio o jednoj akademskoj, naučnoj podeli nacija, a ne o praksi života ovde ili onde. Amerikancem postajete ako dožete u SAD i dobijete državljanstvo, a tako ne možete postati Nemac, Francuz, Iranac, Rus ili Srbin. To su stare nacije, imaju svoje mitove, veru, jezik, tradiciju, običaje koji se prenose vaspitanjem, emocijom, itd.

Drugo, nisam govorio protiv Amerike, ako dođem nekad tamo da živim naravno da ću prihvatiti pravila života. Ja samo posmatram stvari i na osnovu svog skromnog znanja zaključujem.
Preporuke:
24
3
36 sreda, 23 oktobar 2019 14:25
AgatonFonPetrović
Zoran

Ljudi positovecuju sebe sa pasosem koji imaju. Ljudi, vam aje pasos nacin da udjete u neku drzavu, razumete? To nije nista drugo. A sta ste vi...ihaaaaaj, to nema veze sa dokumentima.


ovo je najbolji dokaz da ste usvojili američki duh. taj duh je sazdan na tome gde god baciš šešir tu ti je dom, a dom je tamo gde mi je dobro. ali u starom svetu to još uvek nije prevladalo. držite se vi američke folozofije ali ne pokušavajte da je nama prodajete.
Preporuke:
54
3
37 sreda, 23 oktobar 2019 14:29
ANALITIČAR
PUTUJ SELMA I NE NAGINjI SE KROZ PROZOR. Samo mi je žao što navijaš za moj klub Partizan Beograd. Izgleda da smo i mi ko komšije postali utočište raznih LGBT, antisrpskih i inih opcija. Komšije iz Zvezde imaju čitav niz antisrpskih nesreća kao Čeda Jovanović, Đuričko, Vesić, Pauk, OTPORAŠI i ostala banda kao nekada B92 Soroševa koja je odlikovala vrh Delija Gagu, Šaviju za CIA Revoluciju 2000 i rušenje Srbije mada je Srbiju rušio i Dodik iz Laktaša . To kaže britanski novinar Tim Maršal u IGRI SENKI ...

Moj srpski narode svašta ćeš još doživjeti pa da budu tvoj dio i glumci bez nacionalnog ponosa kao Kojo, Đuričko, Mirjana Karanović, Rade Šerbedžija i mnogi drugi. Svašta smo preko glave pregurali. KOJO će na Zapadu moći da igra samo ANTISRBE i ANTIRUSE kao i Šerbedžija. Da Ruski hrabri, kulturni, inteligentni narod predstavlja kao Šerbedžija kao pijanice, lude oficire, kriminalce i psihopate. HOLIVUD kontrolišu američke službe i država. KOJO nova nada holivuda
Preporuke:
47
11
38 sreda, 23 oktobar 2019 14:37
.
"...važni su mi poslovi koje radim, moja porodica, najbliži prijatelji i moj mikrosvet."
Važan mi je moj mikrosvet - u prevodu na srpski: važno mi je jedino sopstveno dupe. Kad ovo dupe prevedemo opet na jezik nauke ispada: makroanus. Važan mi je moj makroanus.
Preporuke:
58
3
39 sreda, 23 oktobar 2019 14:44
Xxx
Nikoga ne interesujes ti ni tvoja pres.......nja. Idi i ne masiraj nas sa svojim mentalnim problemima.
Slobodno se pokupi i idi. Takvi kao ti ne pripadaju ovde.
Preporuke:
50
5
40 sreda, 23 oktobar 2019 14:46
dr

Nikola Kojo: Odlazim iz Srbije, ne želim da moja deca odrastaju u ovoj crnoj rupi


Dragi Nikola Kojo, pa taman da je SRBIJA i od GOVANA napravljena, ona ja moja i ja je VOLIM, i spreman sam za nju ŽIVOT da dam, ako treba, ne pitajući zašto drugi ne žele. Znam, u njoj vladaju deca komunističkih bandita od koji su neki i iz moje šire rodbine, a koji uživaju velike privilegije ne radeći apsolutno ništa. U njoj ima dosta problema, mržnje, zavisti, podela, kriminala, nepoštovanja zakona, itd. I pored nabrojanog, nikada je neću napustiti pa taman i korenje da jedem ako treba. Srbiju je teško pojmovno shvatiti, a ja Vas u tome razumem da Vi nemate duhovnih i umnih kapaciteta da to razumete i shvatite. Vi o Srbiji promišljate kroz debelo crevo, tj da li je ono puno ili prazno. Vama želim srećan put u jednom smeru.
Preporuke:
59
9
41 sreda, 23 oktobar 2019 14:47
.
I da, Makroanuse, pozdravi Nikolu Glumička...
Preporuke:
53
1
42 sreda, 23 oktobar 2019 14:48
Srecno
Svaka ti je rec na mestu. U Srbiji nece biti zivota pod ovim zlom. Svaka drzava ima mafiju, a samo u Srbiji mafija ima drzavu.
Treba otici dok im ne padne na pamet da zatvore kapije logora.
Preporuke:
15
41
43 sreda, 23 oktobar 2019 14:58
Zoran
ovo je najbolji dokaz da ste usvojili američki duh. taj duh je sazdan na tome gde god baciš šešir tu ti je dom, a dom je tamo gde mi je dobro. ali u starom svetu to još uvek nije prevladalo. držite se vi američke folozofije ali ne pokušavajte da je nama prodajete.

-----------------

Sto da ne pokusavam da je vama prodajem? Vi kupite ili nemojte da kupite. Nista valjda toliki slabici da ne dozvoljavate da vam neko nesto ponudi. Vasa je poslednja.

I pazite na mlade u Srbiji...nesto vam nestaju, a vidism i ovi od 52 poceli da vam odlaze.

Znam ja da ste srecni sto vam takvi odlaze, ali mi nekako lici da cete da ostanete sami, to jest nestacete. No, sto svaki naord mora da opostane, to nije obavezno.

Nama svakako odelo ne cini coveka a ni papir.
Preporuke:
7
30
44 sreda, 23 oktobar 2019 15:02
Zoran
Samo da primetim da Kojo ima kucu podalje od BG, sredjeno sve, ima i pare, nije bas bez nista.

Ali, kazem ja uvek: Ne boli beda, nego nepravda. Bar postenog coveka. Ovi ostali da imaju pun stomak i Evro ligu. Ostalo niej bitno.
Preporuke:
18
19
45 sreda, 23 oktobar 2019 15:03
Dragan
Više je patriota u dijaspori nego u otadžbini.
Preporuke:
26
19
46 sreda, 23 oktobar 2019 15:04
Milan
Puca mi baš znate-šta-već šta će Kojo da radi.
Kapiram da mu je u svakom periodu od 5. oktobra pa do danas bilo ODLIČNO u ovoj napaćenoj zemlji, ali sad, SAD je baš nastupilo najgore, no nekad je bilo ekstra.
Dakle čovek pravi politički spektakl od sebe, to je sve, nema to veze sa nekom mukom. Muka je ista i danas i kao i nekad.
Preporuke:
40
2
47 sreda, 23 oktobar 2019 15:16
MASTER REMASTER
Putuj, igumane. Ima nas monaha koji ćemo čuvati i sačuvati zemlju predaka. Ne misliš valjda da ću bežati od Vesića? Ivi od Šeševa i Vjevice Vadete? Ali nemoj kao Dugalić, tako je i on udarao na sva zvona, pa ostade. Jbg, tamo mora da se radi, a ovde se žvalavi uprazno.

A za komentatora @Ivan: potpisujem.
Preporuke:
31
6
48 sreda, 23 oktobar 2019 15:20
avnojska civilizacija
Tipično. Duboko ukorenjeni rasizam. Od malih nogu uzgajano.
Preporuke:
32
4
49 sreda, 23 oktobar 2019 15:24
jad i beda
kojo

veći od kim


ginu za koja

e jeste titine debilčine
Preporuke:
8
5
50 sreda, 23 oktobar 2019 15:28
Vlada @ Agaton fon Petrović
Zoran

Ljudi positovecuju sebe sa pasosem koji imaju. Ljudi, vam aje pasos nacin da udjete u neku drzavu, razumete? To nije nista drugo. A sta ste vi...ihaaaaaj, to nema veze sa dokumentima.


ovo je najbolji dokaz da ste usvojili američki duh. taj duh je sazdan na tome gde god baciš šešir tu ti je dom, a dom je tamo gde mi je dobro. ali u starom svetu to još uvek nije prevladalo. držite se vi američke folozofije ali ne pokušavajte da je nama prodajete.

Mislim da ste prestrogi prema Zoranu.
Domovina je tamo gde je dom,gde živiš,radiš,gde ti deca odrastaju.
Srbin može imati mnogo domovina.

Otadžbina je zemlja koju je Srbin stvorio.Zemlja naših otaca. Tim imenom trenutno mozemo nazvati Srbiju ,CG i Republiku Srpsku.
Sad,što su one u takvim situacijama (sto se ne ponašaju u skladu sa svojim identitetom ili nisu priznate (Srpka)) ,to je druga stvar.
Preporuke:
15
2
51 sreda, 23 oktobar 2019 15:32
Bojan, Priština
Najteže je u Srbiji ovima koji su u Srbiju došli s' šestom ličkom, možda bi mu bilo bolje da se vrati u svoju postojbinu.
Preporuke:
31
13
52 sreda, 23 oktobar 2019 15:32
penzioner Cviko,
Oduvek sam se pitao zašto današnje generacije naših glumaca nisu na nivou Mije, Čkalje, Ljube, Zorana i mnogih drugih. Nekako mi je ovo Kojino objašnjenj pojasnilo stvari. Niti je glumac niti je političar. Glumac da bi bio glumac mora viti samo glumac i ništa više. Svojom glumom on se bori za politička uverenja a ovi to ne rade, jer ih nemaju ili nisu prihvatljiva za široku publiku. Oni su u raskoraku. Da li im je promena publike rešenje? Hm???
Preporuke:
23
6
53 sreda, 23 oktobar 2019 15:33
koba
Kojo, povedi i ostalu drugosrbijansku bratiju: Čedu, Čanka, Kandićku,...
Nije pošteno da oni pate u ovoj crnoj rupi a da ti uživaš u zemlji dembeliji.
Preporuke:
51
3
54 sreda, 23 oktobar 2019 15:40
Zoran
Cim neces da se kuvas u istom loncu nego pljunes po loncu i odes, odmah ne valjas.

Poenta je Kojo da pljujemo svi koji smo u loncu u taj lonac i da nista drugo ne menjamo, jer "moj je, i ako ne valja, najbolji je".

Hahahah, koja izreka...UZAS.
Preporuke:
2
21
55 sreda, 23 oktobar 2019 15:43
Niko, ama bash NIKO nema
pravo da ochekuje od bilo koga i iz bilo kog razloga da UCHESTVUJE u RAZBIJANJU i NESTANKU svog Naroda i drzhave.
Ogromna vecina chovekolikih nosa pelene, kopa po kontejnerima i TRESE se od straha kad im zheljko, miro i bUjke vizije paradirajU gromade tipa bizoni, onaj klempavi, bradati koji nezna rechenicU da saklopi.
To je njihovo PRAVO, Kojo takodje ima PRAVO da odbije uchestvovanje u tome i OBAVEZU da SPASE svoju decu od te kobne sudbine.
Siguran sam da niko nebi imao prigovor da je neko spasao svoju decu od posete prijateljskim streljachkim odredima 21 Oktobra 1941 u ShUmaricama.
Vash vrhovnik je i dan danashnji traUmatizovan da nije mogao uchestvovati godishnjici krvavog izhivljavanja prijateljske germanije.
Preporuke:
13
5
56 sreda, 23 oktobar 2019 15:44
"..aplaudiraš bankomatu...."
Koji ti isplaćuje zarađeno - umanjeno za sve što se pljačka za parazite hunte i desetine hiljada čuvara logora ove lopovsko-razbojničke mafija diktature. Raskomadaše sve u zajednici sa zapadnim hijenama, ostade samo klasa lopuža i njihovo otkupljeno roblje.
Preporuke:
20
1
57 sreda, 23 oktobar 2019 15:44
-_-
Bože Gospode, koje vi ovde gluposti pišete.

Engleska reč nationality u pravu označava državljanstvo. Ko ne veruje neka pogleda u svoj (srpski) pasoš. Ko nema crveni neka pogleda u plavi pasoš SRJ i videće isto.
Preporuke:
8
1
58 sreda, 23 oktobar 2019 15:55
@Dragan
Tako je Dragane. Čitam ove komentare i zlo mi je. Svi koji mogu stvarno treba da odu.
A vi ste Siniša konačno rekli da ste - Britanac.
E sad nam je lakše.
Mislili smo da ste Hrvat ili Albanac, ali pošto ste Englez ili se pravite Englez ko po običaju, a ne, na primer, radnik UDBE, SOA ili BIA keramika, laknulo nam je.
Preporuke:
10
9
59 sreda, 23 oktobar 2019 16:00
@Zoran
Upravo tako, ne boli samo beda, već i nepravda. Boli i to što u ovakvoj državi deca nemaju budućnost. Nude nam dualno obrazovanje, otimaju nam KIM, nude nam rad u pelenama i u 555 tržnom centru, objavljuju na svakoj banderi oglase za kasirke, magacionere, vozače za 200 eura, nude nam lečenje bez lekara, sestara i lekova, nude nam krntije od autobusa i kusriste vozače, samo predsJedniku niko ništa ne nudi.
Preporuke:
20
4
60 sreda, 23 oktobar 2019 16:04
Nista ne razumem
Na danasnji dan organizacija kvislinga i saradnika mafije proslavlja svoj dan. Nijednu drzavu koju je branila nije nikada odbranila, ali je lepo profitirala od pljacke sopstvenog naroda, pruzanja usluga strancima i prodaje Srpskih glava. Zao mi je sto nas sugradjanin Nikola odlazi. Za njega znamo, ali skoro milion drugih ljudi koji su "etnicki ocisceni" iz nase zemlje u poslednjih 10 godina, ne znamo po imenu, osim rodjaka i prijatelja. Od korisnih destinacija za odlazak iz okupirane Srbije, preporucujem sumu i goru. I povratak kuci posle 4 godine. Drugih nacina za biolosko prezivljavanje postenih ljudi u Srbiji vise nema. Ko god se uzda u razum u nakaznom drzavnom ustrojstvu je zreo da bude lovina i plen izopacenih pripadnika naseg naroda. Vec danas.
Preporuke:
16
2
61 sreda, 23 oktobar 2019 16:06
AgatonFonPetrović
Zoran

pošto ste u svom odgovoru stalno govoroli o vama i nama pretpostavljam da smo ''mi'' oni koji smo u srbiji a ''vi'' oni koji ste u americi pa moram da vas pitam nešto. ako je ''vama'' toliko dobro u americi zašto onda dolazite na ovaj sajt? zašto vas zanima šta se nama dešava? imate toliko američkih medijskih sajtova koji su mnogo veći od ovoga.


a što se odela i čoveka tiče to ste u pravu. problem je samo u tome što pasoš nije odelo. znam, u americi to nije tako, ali ''mi'' imamo drugačija shvatanja o pasošu nego ''vi''.
Preporuke:
28
1
62 sreda, 23 oktobar 2019 16:07
dozlogrdilo
Još malo, nije daleko.

Svi vi koji se radujete odlasku Nikole Koje vozićete se peške, lečićete se travama na potpuno prirodan način, jer nisu za vas vakcine, decu ćete sami uzgajati i obrazovati kako želite u sopstvenoj radinosti, samo ćete vi moralno-politički ispravni ili podobni ostati, pa se sami istrebite, jer niste bolje ni zaslužili.

Puštku u ruke dedaci i babaci pa na Kosovo ravno, da date primer omladini kako se brani časti, i da odbranite čast svojih predaka i idola, što četnika, što partizana, časni krst i zvezdu vam petokraku u koju se toliko kunete.

Časti vam, je li vam lakše što ide?
Preporuke:
13
21
63 sreda, 23 oktobar 2019 16:11
svi lažu
Ono što je u ovoj zemlji nepodnošljivo je činjenica da postoje dve destruktivne strane - pismo glava iste medalje u vlasti i u opoziciji.
Postoji veliko raslojavanje u materijalnom smislu, postoje stari kadrovici koji trenutno nemaju veliki novac, ali imaju stare 'zaslužene' privilegije, i oni koji imaju i novac i privilegije, a sada su na vlasti.
Postoji velika većina nezadovoljnih ljudi koji su nemoćni da bilo šta promene.
Preporuke:
18
0
64 sreda, 23 oktobar 2019 16:21
Simeon Čudotvorac
Kolika je Srbija crna rupa najbolje pokazuje većina komentatora koja napada vrsnog glumca.Gori su oni koji trpe nego oni koji vladaju.Nijedan narod nebi dozvolio da mu sudbinu određuju peder polušiptar, lezbejka hrvatica i ostali naprdnjačko espeesovsko julovski šljam i ološ sa dna drutvene lestvice.
U Srbiji riba smrdi od repa.Ne od glave,smrdi od svakog onog nesretnika koji čita Informer,gleda Pink botuje za sendvič i črvenu.Pristaje da ga tovare u autobuse za lanč paket i dnevnicu i glasa za hulju za karton životnih namirnica.
Smrdi od svakog činovnika i SNS poverenika koji samo gleda da učini kumu ili da smota neki dinar u džep ako treba da učini nekome ko mu nije kum i koga celo mesto moljaka da im zaposli decu,da im učini,da ih protežira gde treba i kod koga treba. Smrdi cela Srbija, smrdi do neba, zato što je sve trulo da trulije ne može biti!Gadi mi se takva Srbija i njenih najmanje 52% krezubih glasača.
Upišana hulja je samo eksponent tog svekolikog smrada i truleži.
Preporuke:
29
12
65 sreda, 23 oktobar 2019 16:22
Zoran
Vlada @ Agaton fon Petrović,

Ja pricam ovde kako Srbija da postane jaka. Oni s euhvatili z amoju i njihovu domovinu. Prvo vi d aresite problem koji imate.

I ne mora Amerika, eno vam Evropa. Nisam ja za Ameriku po svaku cenu. Eno vam Kina. Eno vam i Rusija. A to da li ce zdravstvo da bude kao u Kanadi ili Americi, to su za vas fineser(za mene je kao nebo i zemlja). Vi jos niste stigli dotle. Vi treba GRUBO prvo da resite problem.

To vam je kad imate nesto mnogo zardjalo a vi uzeli sitnu voidenu smirglu da ga smirglate. Mora prvo gruba smirgla, pa ona sitna i na kraju vodena. Vi niste stigli ni do grube smirgle...dug je put pred vama...ako uopste krenete na taj put i ako uopste stignete do sitne smirgle.
Preporuke:
4
16
66 sreda, 23 oktobar 2019 16:23
Spiridon
@ Ivan

uvek ste pljuvali po toj "crnoj rupi" u kojoj ste odrastali, koja vam je dala to što imate, to ime i prezime koje imate, tu moć da izjavite nešto u javnosti. Putuj sine i ne okreći se. Ovde ćemo ostati mi koji volimo svoju Otadžbinu i koji je želimo spasti iz kandži ovih maloumnika koji je izdaju i pljačkaju

Pa sad, lepo to sve zvuči, možda malo previše emotivno, ali kao dobro dao si sve od sebe. Međutim moram da ukažem na logičku pogrešku u datom razmišljanju, a to je da bi spasili zemlju od vadikalsko-naprdnjačke ekipe vi se morate razlikovati od njih, mislim kada svi ovi izdajnici pobegnu i vi konačno ostanete sami sa svojom braćom izgubljenom u prevodu. Takođe ostaje nejasno ko je sad tu Kojadinu dao to ime, mislim vi patriJote niste pošto takve prezirete a ona vaša braća opet samo Pink i Ligu Šampiona gledaju. Dakle to ostaje malo nejasno kao i to da li bi on kao nepodoban trebao da ćuti, tj da možda vi i naprdnjaci napravite jednu komisiju oko izjavs u javnosti...
Preporuke:
6
18
67 sreda, 23 oktobar 2019 16:23
što jes, jes
Imamo vlast batinaša koja prebija političke neistomišljenike i kao rezutat toga imamo krvave košulje,
imamo medije kao što su Happy i Pink, novine kao što je Telegraf, Alo, Kurir i Informer,
Imamo fantome u cetru grada,
imamo aferu helikopter,
imamo Beograd na vodi,
imamo Predsednika koji izjavljuje da će priznati Kosovo ali ne u sadašnjim granicama,
imamo na hiljade mladih i srednjovećnih ljudi koji se masovno iseljavaju,
imamo užasnu vlast.

Imamo poslanike opozicije koji 285 dana bojkotuju parlament, a primaju plate iz državnog budžeta, a to sve mi plaćamo.
Imamo razjedinjenu opoziciju koja nema svest o potrebi zajedničkog ujedinjenja, a kamoli ideju kako bi trebala da izgleda idealna država i gde joj je mesto.

Imamo propast.
Preporuke:
17
6
68 sreda, 23 oktobar 2019 16:25
Srboljub
Sa ovakvinm stavom prema Srbiji i Srbima biće uspešan gde god na zapad da ode. Daleko mu lepa kuća.
Preporuke:
27
6
69 sreda, 23 oktobar 2019 16:26
je li i vama drago što ide, braćo bogataši i nacionalisti po zanimanju
Ko će da šljaka za domaće tajkune ako svi 'šoderi' odu?
Preporuke:
13
5
70 sreda, 23 oktobar 2019 16:28
Zoran
"a što se odela i čoveka tiče to ste u pravu. problem je samo u tome što pasoš nije odelo. znam, u americi to nije tako, ali ''mi'' imamo drugačija shvatanja o pasošu nego ''vi''."

Da, vi znate sta je pasos i to je neka relikvija, ali vi en sznat esta je posteno u organizaciji drzave unutra, a Ameri znaju. Sta je prece?

Zato ja kazem da se vi drzite forme, a ne sustine. Pogubno. I ocigledno.
Preporuke:
2
11
71 sreda, 23 oktobar 2019 16:31
Srboljub
NATO1 televizija podstiče i propagira ovaj vid defetiѕma.
Preporuke:
26
3
72 sreda, 23 oktobar 2019 16:32
56
Nepotrebno je ovde komentarisati lik i delo samog Koje i njegovu odluku o odlasku, ali jeste istina, i to je suština, da živimo u ,,crnoj rupi'' koju u životu drže penzioneri. Da se i u vazduhu oseća miris izdaje, kriminala, partokratije, despotije može da potvrdi svaki građanin, koji ne diše na pluća SNS.
Preporuke:
31
6
73 sreda, 23 oktobar 2019 16:32
Petar Pantelić
Ma i crnje reči zaslužuje ova i ovakva Srbija i ovaj i ovakav srpski narod koji, sve krpeći sopstvene gaće i čarape, napravi asfaltni put do tvoje vikendice. Malo su ti dali koliko tvoja veličina zaslužuje, zato - pali brate! Jedino, nemoj loše da pričaš o svojoj porodici u komšiluku!
Preporuke:
18
6
74 sreda, 23 oktobar 2019 16:35
Zoran
Ono sto je karatteristicno za vas u Srbiji je povrsnost i plitkost. Vama je prece da se dobro obucete, jer se bolje oblacite i od Amera i od Evropljana.

Vama je prece da pojedete ukusno, a ne kvalitetno.

Vama je preci sport od rada.

Vama je prece filozofiranje nego zakljucak i primena odlucenog.

Vi cete ovde sve da izfilozofirate u vezi Koje, samo necete doci do sustine. A to je kako da vam ljudi ne odlaze.

Cak sta vise, masa vas i voli d avam takvi odu.

Sta reci, covece....tuga. Ja sam sreo i pricao sa raznim nacijama, ali na tako plitke nisam sreo ni u Kini, ni u Rusiji...o Ameriam d ane pricam, tu plitkoumnost izumrla...takvoi ovde ne mogu da zive.
Preporuke:
11
28
75 sreda, 23 oktobar 2019 16:43
@Agaton
kao što ste vi AgatonfonPetrović, tako je i Zoran američki građanin.
Između vas gotovo da nema razlike, i jedan i drugi mislite da ste u pravu i grčevito se borite za svoje nasleđene privilegije.
Ne može ovoj zemlji da svane sve dok postoje razni hohštaplerski lobiji kome i vi i Zoran i vaš vrhovni komandant kao bivši drugarići iz iste kuće jednako pripadate, SVAKO VUČE NA SVOJU STRANU - PUNO BABICA, KILAVO DETE.
E kada to budete razumeli i kad svi odete tam gde vam je mesto, možda našoj i vašoj deci svane. Dotle ništa.
Kako mislite da se pročiste institucije? Vi ste prvi koji to neće dozvoliti. Koliko god da vam bili mrski ovi na vlasti, oni vas imaju u šaci jer svi vi zajedno imate putera na glavi i jedni druge hranite dok iscrtavate metak u čelo.
Zato narodu ne može da svane.
VI STE I KAO DEČKO IZ MOSKVE I KAO ZOKI AMERIKANO SLOŽNA BRAĆA, OD IZVORA DVA PUTIĆA, svako na svoju stranu. Bilo kuda UDBA SVUDA.
Preporuke:
10
3
76 sreda, 23 oktobar 2019 16:51
Turas
Nema opravdanje za bežanje ! Napuštali su ovu zemlju i pre prvog i pre drugog rata , danas ih zovemo dijaspora . Ne ulazim u razloge . Kritički je za državu kada je napuštaju , jer ne valja vlast kao danas . Napuštaju je ljudi , mladi obrazovani jer nema za njih egzistencije . Kojo ide jer je sigurno obezbeđen i ne iz egzistencijalne nužde . To što priča je istina ali ne pogađa toliko njega koliko gore napomenute . Takvi kao on treba da se bore za ovu zemlju , da okupe oko sebe ljude koje ne zanima vlast i partije , već opstanak Srbije . Bežati je najlakše . To je kao kada okrećeš glavu od zla oko sebe , činiš ga jačim umesto da mu se suprostaviš . Čisto savesti radi , šta bi bilo sa nama da su se naši stari iselili kada je trebalo da se brani Otadžbina ? Da li bi nas bilo ?
Preporuke:
22
2
77 sreda, 23 oktobar 2019 16:52
Štap
Putuj igumane!
Preporuke:
20
4
78 sreda, 23 oktobar 2019 16:52
Zoran
"Svi vi koji se radujete odlasku Nikole Koje vozićete se peške, lečićete se travama na potpuno prirodan način"

To je jos najmanji problem. Nestace. Onaj odozgo je uredio tako da ko kod neposteno radi nestaje.

Kad se krene u nemoral i npostenje, nestaju carstva, sto ne bi i Srbija? Nema razloga.
Preporuke:
11
23
79 sreda, 23 oktobar 2019 17:03
Zoran
Za Dozlogrdilo: vakcinisemo i vakcinisacemo decu i ubuduce, travama cemo se leciti tek ako i kad udjemo u EU jer ce tada otici odavde skoro svi lekari i medicinske sestre kao sto odlaze iz Bugarske, Rumuinije Hrvatske, Madjarske...puske, hvala Bogu ne treba da uzimamo u ruke, samo treba da kazemo: KiM je Srbija, bilo je, jeste i bice, trudicemo se da na izborima dovedemo politicke opcije koje ne razgradjuju drzavu i drustvo, ljude koji nisu bez i jednog dana radnog staza sa laznim i plagiranim diplomama koji ne nabacuju poslove svojoj braci i svojim ocevima, koji ne pale kuce novinarima, koji investiraju u visoku tehnologiju a ne prave od zemlje koloniju jeftine polukvalifikovane radne snage gde se stranom investitoru placa deset hiljada evra po otvorenom radnom mestu a domacem investitoru se daje sipak, glasacemo za opcije koje ne zele da uvedu sankcije drzavi od koje nam dolaze energenti po najprivilegovanijim mogucim cenama zato sto je to hir nekoga na Vama obozavanom Zapadu ...
Preporuke:
8
9
80 sreda, 23 oktobar 2019 17:05
BojanM
Jel' se vracas kucu u Bosnu?
Preporuke:
26
9
81 sreda, 23 oktobar 2019 17:07
oduševljeni Ćirjakovićev tapšač
-_-

Mi ovde ne listamo rečnike i vikipedije, čitamo Ferdinanda Teniza i druge teoretičare društva. Nacionalnost i državljanstvo nisu isto. Evo Zoran ima tri državljanstva, a po nacionalnosti je ono što oseća u srcu - Amerikanac. Kupujem, prodajem, oduzimam i dodajem! Sve vreme nam se negde podsmeva i žali nas koji smo ostali u "crnoj rupi". U toj rupi su mu živeli roditelji, deda, baba, tu postoji neka civilizacija, borba, nismo pali s kruške i počeli da koljemo u Srebrenici kako to Amerikanci zamišljaju - bili su tu neki Nemanja, Sava, Dušan, Lazar, Miloš, Karađorđe, Vasilije, Petar Cetinjski...volim ja i Pink Flojde, ali ih ne odvajam od Svetog Save, Sava dizao hramove pre nego što se znalo i da postoji kopno na kome Zoran danas živi. Zbog Svetog Save treba da se ponosi time odakle je, bez obzira što je ovo danas ludnica, a tamo gde on živi neki materijalni raj. Dragi Zorane, crkvu da podignete tamo gde sete, pa da spojima Svetog Savu i DŽona Rolsa!
Preporuke:
12
4
82 sreda, 23 oktobar 2019 17:11
Nenad
E da i vecina tvojih kolega "glumaca" i ostalih autosovinista odu za tvojim primerom i da prestanu da sisu krv i porezna sredstva srpskom narodu koju koristite u borbi protiv tog istog naroda. Na zalost mislim da je to samo jos jedna od losih "uloga" ovog "glumca" i da ce na zalost on nama opet nazad kao i njegov kolega jos manje talentovani Djuricko. Samo u ovoj drzavi takav moralni talog moze da zivi na drzavnim jaslama i znaju oni to obojica, nego odradjuju reklamu za sto veci odliv ostalog naroda iz Srbije.
Preporuke:
33
2
83 sreda, 23 oktobar 2019 17:15
Zoran
Nastavak za Dozlogrdilo: glasacemo za opcije koje nece dalje razgradjivati porodicu vec ce je osnaziti i materijalno podsticati radjanje dece u naciji koja izumire a ne propagirati nakaradne, nepriordne seksualne orijentacije kao normalne i uvoditi to u udzbenike, glasacenmo za opcije ciji predstavnici nece snishodljivo puzati pred trecerazrednim zapadnim zvanicnicima vec ce staviti americkom ambasadoru do znanja da je gost u kuci a ne vlasnik i vladar ove zemlje pa makar on bio, zamislite, iz Junajted Stejts of Amerika! Glasacemo za opciju koja obecava da ce kriminalci biti u zatvorima a ne na vlasti i povezani sa istom, pa ako ne budu ispostovali to sto obecaju, i oni ce biti smenjeni na izborima, kojima ce prethoditi jednaka zastupljenost svih relevantnih politickih opcija u mas medijima a nece se mediji sa nacionalniom frekvencijom koristiti za sirenje gnusnih lazi o opoziciji niti ce ljudi koji ukazuju na kriminal lezati u zatvoru 20 dana jer su se drznuli da ukazu na isti
Preporuke:
5
11
84 sreda, 23 oktobar 2019 17:17
Zoran
Kad pogledam nasu obravoizanost i americku, to je tuga sta Ameri ne znaju.

Ali kad pogledam kako razmisljaju o zivotu, poslu, problemima, pa oni su 3 koplja iznad nas. Neuporedivo.

I onda se postavlja pitanje sta j eobrazovanje i cemu sluzi.

Da to nije mozda gde je Indonezija, da Sirija, Sibir i Srbija nisu isto? To Ameri mesaju.

Jel znate sto vi sve to znate i culi ste za milion americkih gradova a oni za srpski skoro nista?

Pa Srbiaj je mala i ljudi im odlaze i znaju sve po svetu gde i kako. A iz Amerike ne beze, pa oni niti imaju pasose, niti znaju ostatak sveta nesto, jer su oni taj svet, uglavnom. On, Evropa, malo Rusija i Kina. I to je sve. Oni z aostale slabo znaju, a ostali za njih i te kako.
Preporuke:
6
21
85 sreda, 23 oktobar 2019 17:21
Deda Mile ima farmu
Odavno nije veđena ovakva aktivnost botova na jednoj vesti! To govori da u Srbiji ime ali i mišljenje jednog Nikole Koje itekako znači, da se ceni i respejtuje! Hrabri botovi koji se bore za otadžbinu! Gde ste na protestima? Dzo ne organizujete vi patriote neki miting protiv AV i režima koni izdaje KiM? Ne, vi pljujete i napadate opoziciju da bi zaradili vašu platicu ili dobili posao u nekom JP! Neostvareni, poltroni koji se kriju iza tastature i nekih patriotskih slogana.
Zapitajte se ko ste vi? Šta ste vi dopribeli ovom društvu? Koliko ljudi u vašem mestu poznaje vas i vaš rad, a koliko Nikolu Kojo? Da ne idemo van granica vaših ulica i mesnih zajednica!
Danas Kojo, sutra neki peofesor i lekar, pa se zapitajte ko će sutra da leči vas i vašu decu? Neki doktori poput Malog ili Neše iz SC? Ali važno je da se busate u prsa junačka iz nekoliko nikova i da zaradite sendvič, ko ima sreće!
Preporuke:
28
15
86 sreda, 23 oktobar 2019 17:32
AgatonFonPetrović
Zoran

sami ste lepo napisali:


Cim neces da se kuvas u istom loncu nego pljunes po loncu i odes, odmah ne valjas.


shvatite da je lonac koji ste pljunuli odgovorio: idi, daleko ti lepa kuća!

mislim da svi vi koji ste pljunuli i otišli imate problem sa tim što je lonac baš briga za vas i šta vi radite. pljunuli ste i otišli i tu je priči kraj.

mi koji smo ostali u loncu ćemo se u njemu kuvati ali to stvarno nema nikakve veze sa vama. vi niste u loncu. mi jesmo i kuvamo se ali to je naš lonac a ne vaš.
Preporuke:
26
1
87 sreda, 23 oktobar 2019 17:33
rado ide Srbin u masone
jos samo Bjela da ode :))))
--
neće,
u istoj su ćeliji.
ha ha ha!
Preporuke:
22
2
88 sreda, 23 oktobar 2019 17:37
Zoran
" Turas
Nema opravdanje za bežanje ! "

Jel ima opravdanje za neresavanje problema decenijama, da ne kazem vekovima? Mito, korupcija, veze...??

Da li je to stil zivota i to je normalno u Srbiji? Koliko vremena je potrebno da se resi taj problem? Koliko predlazes ljudima da cekaju i pokusavaju?
Samo nemoj one sloskule: Svi zajedno... Dokle, PITAM?

Vidis, ja sam otisao 1999. posle bombardovanja.

Pogledaj sta smo uradili za to vreme. Dete otislo sa 2 godine, ja nasao posao, zen anostrifikovala diplomu, zavrsila specijalziaciju u Americi, nasla posao, posle otvorila privatno i radi vec 10 godina, zaposljava AMera(isto godiste), dete zavrsava faks, peta godina.

Ulica gde nam je kuca u Srbiji je bila neasvaltirana kad smo otisli, isto i sada.

I sad ti meni kazi dokle ttreba covek da se bori u Srbiji i sa kim, a i protiv koga? Jeste vi sigurni za sta se borite u Srbiji i protiv cega?
Preporuke:
13
22
89 sreda, 23 oktobar 2019 17:37
oduševljeni Ćirin tapšač
Simeone

Robovi smo mi, taoci tih koji nas jašu.

Zorane

Stalno ste sa nama na "vi tamo...". ne zaboravite da su vam u tom skupu nas ovde preci, da su sa nama vaši otac i majka i njihovi roditelji...ne otuđujte se iako ste daleko. Pomozite nam, nemojte nam tim nadmenim tonom "soliti pamet".
Preporuke:
17
2
90 sreda, 23 oktobar 2019 17:45
Ah
Odlazaka je uvek bilo ali su uglavnom odlazili ili veoma talentovani ili veoma siromašni. Problem je postao ogroman kada su počeli da odlaze stručnjaci iz svih oblasti (sem političkog muljanja) a sada prelazi u kritičnu fazu kada počinju da odlaze i šoferi. Niko se nije potresao kada su devedesetih godina odlazili inženjeri iako je to bio signal da se privreda uništava i da će posledice po društvo biti strahovite. Taj trend se nažalost nastavlja i danas.
Kada bi bilo perspektive za decu neki bi se i vratili bez obzira na standard ali perspektiva je sve tamnija nažalost.
Ovim tempom Srbija će se isprazniti do kraja ovog veka. da li iko o tome razmišlja ili je svima samo stalo da žive i grabe danas po cenu kolektivnog nestanka?
Najcrnje je što se ne vidi volja da se bilo šta promeni i u tom mraku najbolje plivaju šibicari kao Vučić. Ako nam se ne posreći da ne vlada decenijama možda ima nade.
Preporuke:
14
5
91 sreda, 23 oktobar 2019 17:57
Zoran
sreda, 23 oktobar 2019 17:37
oduševljeni Ćirin tapšač
Simeone

Robovi smo mi, taoci tih koji nas jašu.

Zorane

Stalno ste sa nama na "vi tamo...". ne zaboravite da su vam u tom skupu nas ovde preci, da su sa nama vaši otac i majka i njihovi roditelji...ne otuđujte se iako ste daleko. Pomozite nam, nemojte nam tim nadmenim tonom "soliti pamet".
-----------

Nisma ja nadmen, nego se ti osecas inferiorno. To vec moj problem nije.

Mi napolje domovinu nemamo. Ovu gde radimo i zivimo postujemo jer su posteni prema svima, pa i prema nama. Domovina nije jer nisu tu moji, nije moj duh.

U Srbiji su moji rodjaci, ali ja tamo nista vise od toga nemam. Nemamo postenu klimu z arad, mi tamo ne uspevamo, kao sto palme ne uspevaju u Sibiru. Ne primamo se na to zemljiste. I mi ne mozemo da cenimo drzavu. Znas, mozes da volis nekog ali ga n ecenis(Srbija), a mozes da mrzis nekog, ali g acenis(Amerika).

Takjo da nas zaobidji sa srceparajucim pricama.
Preporuke:
7
17
92 sreda, 23 oktobar 2019 18:01
Vlada @ zoran
Vi i Mi ? Pročitao sam vaš komentar upucen Agatonu i meni pa mi nikako nije jasno ko ste to Zorane vi a ko smo to Mi?
Iako razumem vaa stav da je Amerika vasa domovina i smatram ga razumnim ,opravdanim pa sam stoga Agatonu i sugerisao na razlike u pojmovima domovina/otadzbina ,mislim da je Agaton ipak peimetio nesto što je meni promaklo i ne tiče se samo terminologije koja se koristi.
Rekao bih da ste vi ,gospodine ubedjeni da je dovoljno otici odavde da bi postali vi ,za razliku od nas koji smo i dalje mi.
Često se to dogadja našim gasterbajterima.Susretao sam se sa njima jer ,zamislite ima nas Srba koji sada zivimo ovde a koji smo ziveli u inostranstvu,putovali...
Vi ste bili "mi" dok niste "postali" vi .Da budem precizniji - dok niste pomislili da ste sada neko drugi,bitno drugačiji od onog Zorana koji je bio "mi".
Mislim da je vasa pretpostavka da ljudi ovde nisu dobacili dalje od Resnika ne pije vodu.
Šmirgla ko kako zna i gde i koliko moze.Omalivazavanje ne pomaze.
Preporuke:
17
3
93 sreda, 23 oktobar 2019 18:21
Ratko
@dr
Ne beži Kojo od Srbije kao teritorije, kulture, tradicije, istorije, nego od Srbije, kakao sam ga lično razumeo, ,,crne rupe'' u kojoj je jedan čovek predsednik države, premijer, ministar odbrane, ministar policije, sudija, ministar svih ministarstava, u kojoj caruje korupcija, štampanje poslušnih kadrova, partokratija, despotija, kriminal, obmana i neskrivena izdaja. Ako bi ginuo za ovu drugu Srbiju onda si ugrađen u nju takvu(10 postotnu).
Preporuke:
11
16
94 sreda, 23 oktobar 2019 18:25
Stefan Karganović
U Americi za ovakve tipove kažemo: Good riddance! Nadobudna budala ne sanja da ide u još crnju i dublju rupu.
Preporuke:
40
5
95 sreda, 23 oktobar 2019 18:26
Pun pogodak za celovitu, antikolonijalnu i solidarnu Komunu!
@ Drugosrbijansko palamuđenje
Ne pi*keći nego se se svrstaj u srpske muškarce i ostani da se borimo za Srbiju.
Preporuke:
22
0
96 sreda, 23 oktobar 2019 18:40
mrljavko
molio bih Zorana i njmu slicne da mnogo ne mudruju.

Ako je ko nasao da odlazak pametna odluka, njemu dobro, ali zasto teba da visi i da druge ubedjuje kako mu je dobro i propagira svoja shvatanje, kad moze toliko vremena da posveti tom svom dobru i radu.
Odlazak je stvar izbora i shavtnja.

Potsmevanje sredini koja je nasilnistvom tretirana i pod stalnim pritiskom hekoga hajducije sa strane, da kaze kako sta treba, nije nimalo fer.
Ljudi jesu frustrirani i zavadjeni, jer nisu svi u stanju na isti nacin da reaguju na isti problem, a njega namece stranac siledzija.
Zato na pr. Kojo nefer naziva Srbiju "crnom rupom".

Njegovo je da uradi sto misli sa manje zlog jezika, jer je to njegova stvar i ako ode moci ce da razume gde je bio i gde je doso i sta je umisljao i ostvario, bilo dobro ili lose.
Istina je da je danas tesko sloziti sve poglede oko jednog podmetanog problema, a da toga nije mozda bi se ljudi i bolje slagali.
Zemlja Srbija je takva kakva je i prihvatiti je.
Preporuke:
12
6
97 sreda, 23 oktobar 2019 18:45
0 : 5
zorane-alterspiro,

sta ces na srpskim sajtovima-jesil' mazohist?

tolko jues/meda i mleka ti udari u pametnu glavu!
Preporuke:
16
2
98 sreda, 23 oktobar 2019 18:55
Vlada @ zoran
Obzirom da ste čovek koji 20 godina živi preko okeana mozda bi primerenije bilo da pitate - "Kako da vam pomognemo?" umesto što povlačite granicu izmedju nas i vas.
Evo ,ja imam predlog.Ne nisu doznake,ne mislim da bi trebalo da rizikujete svoj biznis,status i da se konfrontirate nekim stavovima vase domovine prema Srbiji,ali mislim da bi mogli da pimognete nama jadnima ,neupucenima i zatucanima koji smo jos uvek samo "mi".
Mozda biste mogli da poradite na tome da veliki broj nasih ljzdi tamo zahteva i izbori pravo da na lak način glasa ,bez bespotrebnih troskova i gubljenja vremena.A onda da se potrudite da to pravo iskoristite na pravi način.
Mozda bi vase delovanje (šmirglanje) u tom pravcu pomoglo.
Ljudi koji beze nisu ljubitelji ove vlasti - pa pomozite koliko mozete da taj glas ne gubimo.
Jer svaki odlazak nezadovoljnih je plus režimu.
Shvatite ovo kao konstruktivnu kritiku.
Preporuke:
15
2
99 sreda, 23 oktobar 2019 19:06
mrljavko
zemlja Srbija tokom svoje nove krace isorije od oko dva veka imala je cas da svakih pedeset godina bude oskrnavljena nekim ratom.
Tesko da je mogla da kroz svu tu kratkotrajnu istoriju izbalansira svoje pravo mesto, jer i mnogo vece nacije, kao Nemacka na primer i kroz istoriju a i mnoge druge, jos uvek ne znju svoje pravo mesto.
Tradicionalna Evropa, je tradicionalna Evropa i neka EU je samo pokuaj navlacenja spoljnjeg plasta na daleko tradicionalne i dobro okostale strukture imitacijama Novog Sveta.

Politicke igre su politicke igre i one su svugde veoma slicne i bliske te i u Srbiji ne treba ocekivati nesto izuzetno i posebno.

Osnovna stvar je graditi zemlju i sopstveno poverenje i solidarnost u toj izgradnji, ali isto tako je znati da se mnogo sto sta ne moze da preskoci i stvori preko noci.
U prvom redu treba voleti Srbiju, ali ne usko nacionalno i ektremisticki, vec dovoljno tolerantno i raditi posteno na njenoj odbrani.
Za dobrobit onih koji ostanu u njoj.
Preporuke:
8
1
100 sreda, 23 oktobar 2019 19:12
itd ili ...Zoranu
Zorane-a šta ste vi uradili? samo se dičite ženinim uspesima? gde je tu vaš doprinos? gde diploma, gde nostrifikacija? pa kud posle bombardovanja da odete u zemlje neprijatelja i još se sa time ponosite?! i vama tu dobro???? pa tu nijednom Srbinu ne može biti dobro sem ako ne vidi dalje od svog nosa
Kojo je inače Hercegovac, deda mu bio protojerej u Mostaru po njemu je dobio ime, lakše malo sa tim optužbama odakle je došao.Treba da ide da vidi da je to mrak veći i gori neuporedivo.
A tu agresiju Zorana i ekipe iz Kanade i Amerike, ako ti se ne sviđa idi, sam osetio u svojoj generaciji, hvale se kućama, a ono samo fasada od cigle, čuj na -17C imaš gipsane krovove i još imaš za to kredit, ostaneš bez posla ostaneš na ulici? ili žive u nekim rupama od stanova u Njujorku svako malo gas poguši nekoga od neispravnih instalacija ali samo za takve stanove imaju, tamo su uvek građani drugog reda, onda dođu na ovakve sajtove, da se uvere da je ovde sve grozno pa lakše tamo sa sobom žive po izboru
Preporuke:
19
6
101 sreda, 23 oktobar 2019 19:15
SAD su pravi pakao za humane ljude - od genocida nad starosedeocima, pa nadalje.
@ Stefan Karganović

Ima li dublje crne rupe od Amerike na svetu?
Preporuke:
13
0
102 sreda, 23 oktobar 2019 19:20
Bojan, Priština
Putuj Kojo, i povedi svoje zemljake Šešelja, Draškovića i ostale koji su od Srbije napravili baš to što si opisao
Preporuke:
13
6
103 sreda, 23 oktobar 2019 19:20
Zoran
Sad saznadoh i Djuricko otisao. U Ameriku.

Nikad nam glumci nisu odlazili....

Al sto kazu neki "pametni", a njih je najvise na svim komenatrima, Blic, ovde....: Putuj igumane....jos bolje.
Preporuke:
0
10
104 sreda, 23 oktobar 2019 19:23
Alo bre Zorane
pa Klintona je 26 puta prevozio Lolita ekspresom onaj Epštajn, Klintonovi na Haitiju preko fondacije zvverstva činili, o kakvom vi fer društvu pričate? o čemu čoveče? vi i ne znate gde živite? kad biste znali ne bi vam bilo lako da samog sebe lažete

oni nemaju pasoše jer nemaju para da putuju preko okeana

svi bi oni da vide Evropu, makar oni koji znaju nešto, ali ne mogu

San Francisko, Sijetl sve beskućnici po ulicama

Opijumska kriza

Svako malo masovna ubistva ili po tržnim centrima ili školama ili na ulici ?!

i vama tu dobro? neće biti nama je ovde dobro! a izborićemo se za još bolje, mi smo za vas tri koplja iznad
Preporuke:
14
2
105 sreda, 23 oktobar 2019 19:27
Zorane
pa ne pričate o ogromnim zidovima po samoposlugama od poda do plafona ispunjenim fotografijama nestale dece u SAD? i vama je tu dobro? ali vi ne vidite rupe po Njujorku u asfaltu? a ima ih sine
ma gde da vidite, onda bi čupali kosu gde ste, kod zločinca koji je načinio genocid nad Srbima, Vijetnamcima Koreancima i vi se ponosite time što se za njih zna?!?! zna se Zorane ALI PO ZLU!
Preporuke:
13
1
106 sreda, 23 oktobar 2019 19:29
oduševljeni...
Zorane

Nemojte vi meni deliti lekcije, nisam video sveta kao Vi, ali se ne osećam inferiorno i znam šta je red, nismo ja i Vi na ti. Možda bih u odnosu na vas trebalo da se osećam superiorno.

Znas, mozes da volis nekog ali ga ne cenis(Srbija), a mozes da mrzis nekog, ali ga cenis(Amerika).


Ja vas gledah kao brata, ali ako već insistirate da budemo sa dve strane, neka vam bude. Ne posmatram stvari na ovaj način, taj vaš trgovački duh nam nije napoznat, mi smo vredan narod koji vaše elite satiru decenijama. Krstite vašu decu i uputite ih na Svetog Savu i Serifima Rouza, jer će u grob poneti tu vašu nadmenost, Trampa, Klintona, klimu za poslove.
Preporuke:
8
0
107 sreda, 23 oktobar 2019 19:52
AntiSNS Bot
Gle botova, sve patriJota do patriJote. Racunaju da ce narod biti razocaran sto Kojo najavljuje emigraciju pa osuli napad po svim glumcima koji su opoziciono orijentisani. A kad odu glumci, misle oni, moracemo i mi ostali, da Vucic ostane samo sa govedima bez mozga koji gledaju Zadrugu.

Nece da moze moji botici!

Pljuju Koja u jos jednoj zameni teza - nije ovde bitno da li je Kojo "izdajica" ili "pametan" sto ide, vec je bitno da je zagustilo do grla kad cak i takvi ljudi beze. Jer Nikola Kojo sigurno nema materijalnih problema i bio je uporan u borbi protiv ovog zla koje nas je okupiralo.

A sad nastavite botine,doci cete do 200 komentara sigurno. Ali necete promeniti cinjenicu da vam je pulen NAJveci izdajnik i kriminalac u novijoj a bogme i starijoj srpskoj istoriji!
Preporuke:
14
4
108 sreda, 23 oktobar 2019 19:59
Turas
@sreda, 23 oktobar 2019 17:37Zoran
" Turas
Nema opravdanje za bežanje ! "
Niste me razumeli . Nisam govorio o percepciji pojedinaca - već generalno . Otišli ste ,srećan put . Ja sam bio i ne mogu da živim u tome svetu gde se živi samo , u se na se i poda se .Nije mi bio cilj preživljavanje , već život . Toga tamo , bar za mene nije bilo . Evropa je civilizacija . Nije Lorenc džaba rekao za američku prirodu , da je surova , izolovana stoička i ubilačka i da se ni danas ne menja . Mi u Srbiji treba da se borimo protiv oportunista kao što je recimo "deda mile" , koji danas jesu , sutra nisu . Sa takvima nema zajedničke linije delovanja oslobađanja Srbije od krimogenih ljudi u vlastima .
Preporuke:
2
5
109 sreda, 23 oktobar 2019 20:00
Heporobljeni Srbin
Na žalost, Nikola je u pravu! Od kralja Pere, Srbija rapidno ide niz brdo! Kruna je idiot koji ovce vodi u ropstvo i za kojim ovce urlaju od sreće, ne shvatajući da ih idiot vodi na klanje. I kako da normalan čovek reaguje u takvoj situaciji, nego kao Kojo.
Preporuke:
6
10
110 sreda, 23 oktobar 2019 20:06
Igor
Nikola, dok se ovde piskara, verujem da se izvestan broj ljudi odselio upravo na ovaj danasnji dan. Otisli su u neizvesnost, neki manje neki vise, sto zavisi od mnogih faktora. Ti prosto nisi tip koji ima sve sto treba da bi bio srecan preko. Onog trena kad se oporavis ( hipoteticki ) od Jet-lag-a, sve sto ti je smetalo u Srbiji ces zaboraviti, a sve sto si voleo i ostavio iza, ima da ti fali i to KRETENSKI. Sa druge strane mnoge nove stvari sa kojima ces se neminovno sresti, ima da te dovode do ludila. U prevodu, sedi tu gde si, zagrli to sto imas ( natoci jednu domacu ) i ne obracaj paznju na vesti sa TV-a. U celom svetu politicari i vladajuca banda su prljavi i ako covek posveti paznju tome preko mere...znas vec.
Izvini, mogao bih ja ceo clanak da napisem, ali ja ipak ne mogu dobiti toliko mesto u bilo kojoj publikaciji, jer ja ipak nisam Nikola Kojo nego sam samo jedan Igor. Ziveli :)
Preporuke:
6
1
111 sreda, 23 oktobar 2019 20:13
Oliver Kromvel
Zoran- ti si običan bot provokator ti si Ameriku video samo na razglednici
Preporuke:
12
3
112 sreda, 23 oktobar 2019 21:07
igrale se delijice usred zemlje srbijice
U crnoj rupi ostaće samo nemoćni, degenerisani i nakaze... Vi ovde spadate pod zadnje dve kategorije,
Preporuke:
2
17
113 sreda, 23 oktobar 2019 21:10
drago_ca
@što jes, jes
Imamo vlast batinaša koja prebija političke neistomišljenike i kao rezutat toga imamo krvave košulje,
imamo medije kao što su Happy i Pink, novine kao što je Telegraf, Alo, Kurir i Informer,
Imamo fantome u cetru grada,
imamo aferu helikopter,
imamo Beograd na vodi,
imamo Predsednika koji izjavljuje da će priznati Kosovo ali ne u sadašnjim granicama,
imamo na hiljade mladih i srednjovećnih ljudi koji se masovno iseljavaju,
imamo užasnu vlast



I imate 5% onih koji na izborima glasaju protiv toga.
95% glasaju za sve to što ste nabrojali da imate.
Preporuke:
5
8
114 sreda, 23 oktobar 2019 21:22
Zoran
"Srbija godišnje gubi i do dve milijarde evra godišnje za sve mlade koji napuste našu zemlju odlazeći u inostranstvo, pokazuju rezultati prvog velikog istraživanja o ovoj veoma važnoj temi, koje je sprovedeno na našim prostorima."

Oni racunaju gubitak u novcu.
Sto se novca tice vi u Srbiji dobijete 3 milijardi evra svake godine od disjaspore na ovaj ili onaj nacin.

"Iz dijaspore stiglo više od 3,1 milijarde evra prošle godine"

Znaci vi ste u plusu sto se para tice od izvoza ljudi. Ali u svemu ostalom ste u minusu. Nema naroda, dece, strucnjaka, poslova, ideja, ...

Isto je Tito radio. Idi d ane pravis problem, posle pocele i njemu pare d astixzu, gradili kuce po selima u kojima nisi sastavili godinu dana zivota za sve vreme. To je diglo industriju, ali je u sustini sve propalo.
Preporuke:
1
12
115 sreda, 23 oktobar 2019 21:52
drago_ca
@Turas
Nema opravdanje za bežanje ! Napuštali su ovu zemlju i pre prvog i pre drugog rata , danas ih zovemo dijaspora


Ratovi se završavaju tako što jedna strana shvati da je poražena i da nema više nikakve šanse da se izbori za ono u šta veruje ili šta želi.

Patriotska opozicija u Srbiji je svedena na statističku grešku. Šta tu dijaspora može da uradi?
Kome da pomogne?

Reakcije na Zoranove (USA) tekstove samo pokazuju koliko su shvatanja dijaspore suprotna klimi u Srbiji. Dijaspora su "dinosaurusi" koji "ne razumeju stvarnost u Srbiji". Bili bi od vas (ne samo SNS-a) dočekani "na nož" sa svojim (novim/starim) vrednosnim sistemom i shvatanjima šta se očekuje od građana i od države.
Preporuke:
2
7
116 sreda, 23 oktobar 2019 22:10
Causa Spectandum
Hvala NSPM-u sto je objavio ovo. Ne bi trebalo biti mnogo buke, ali, ali, ali ..... Kada ode nepoznati komsija, vecina bi rekla 0 ratoriljao se bede, ali kada neko uspoesan i poznat ode, proradi ta malogradjanstina, zavist, a sto ne reci i zloba.
Posledicno ne shvatnje sustine clanka se valda podrazumeva!!

Kojo je nije zalio na neimastinu, glavni motiv odlaska ljudi preko bare, ili nedostatak posla. Covek je apostrofirao okruzenje i okolnosti, u kojima se od najbanalnije stveri, kao sto je zamena vozacke dozvole, pravi veliki problem.
Drustvo, u kome je osudjena kriminalka "diva", a vest da ce joj se sin zeniti u uniformi svog oca, koji nikada nije vojsku sluzio, bas kao i mladozenja, osvane u novinama koje preferiraju da budu ozbiljne, je u najmanju ruku upitnog zdravlja.

Sve je manje ljudi koji pokusavaju ispraviti krivu Drinu, a sve vise onih kojima je svega dosta.
Preporuke:
10
6
117 sreda, 23 oktobar 2019 22:20
rešetnjikov
putuj igumane.,
Preporuke:
10
1
118 sreda, 23 oktobar 2019 22:44
teletabis
Ovoliko ludilo i šizofrenije u komentarima do sada nisam pročitao.

Da, Kojo je u pravu. Samo neka pročita ove komentare i nikad više se neće zapitati "dal sam pogrešio sa odlukom?"

Koliki izliv zla u komentarima samo pokazuje da su ovde ljudi mentalno poremećeni i to mnooogoooo.

Izađite iz Srbije makar na dva dana i videćete da postoji normalan život koji se mnogo razlikuje od ovog ludila koje živimo. Nisam siguran koliko Vas bi se posle samo dva dana želelo da vrati u ludaru Srbiju.
Preporuke:
8
10
119 sreda, 23 oktobar 2019 23:33
Spiridon
@ Stefan Karganović
U Americi za ovakve tipove kažemo: Good riddance!

A ja sam čuo da na primer u Čikagu za takve kažu, kako u Americi mogu da budu jedino počasni konzuli Kraljevine Tonga, šta god im to pa značilo...
Preporuke:
5
7
120 četvrtak, 24 oktobar 2019 00:18
u pravu je
bukvalno su nasledili sve privilegije i sistematski uništavali sve one koji su bolji od njih.
Preporuke:
9
1
121 četvrtak, 24 oktobar 2019 00:44
Starac Fočo od stotinu ljeta
Srećan ti put! I ne misli za Manastir!
Preporuke:
5
2
122 četvrtak, 24 oktobar 2019 04:56
A head full od dreams
Ode iz Srbije, pljuvajući je - polovina koja je došla u Beograd sa "šestom ličkom", a polovina osta i dalje na vlasti...
Preporuke:
5
1
123 četvrtak, 24 oktobar 2019 07:28
7
Nikola sine, čim se skućiš malo, zovi braću Trifunović. I pos`o neki da im nađeš, ne može više ovako.
Preporuke:
6
3
124 četvrtak, 24 oktobar 2019 07:36
oduševljeni Ćirjakovićev tapšač
teletabis

U pravu ste!

Mada ljudi menjaju teze, zaboravljaju ko je Nikola Kojo nego se prebacuju na teren politike.

Kritikovati vlast i njen sistem vrednosti nije isto kao kritikovati državu, zavičaj, kulturu. Ali video čovek da se ovde stvari ne menjaju više decenija i rešio da deci olakša muke.
Preporuke:
7
2
125 četvrtak, 24 oktobar 2019 08:29
Atena
Srbija danas jeste crna rupa. Ubijena, unizena. Njom vec dugo vlada olos. I bojim se, bice jos gore. Ono sto je dobro u ovoj vesti je cinjenica da Jugosloveni iz nje odlaze koliko I Srbi. Tako I Kojo. A Bugojanac samo sto nije napravio Balkaniju. Do duse, za glumacku bransu Vuciceva liht Balkanija nije trziste kao Jugoslavija. U se na se I poda se ce biti malo skromnije na severnomakedonsko-albansko-srpskom. Zapadni delovi Juge su raj za tako bitne ljude kakvi su glumci. I kuce I dzipovi I status sveznajucih I svemogucih u drustvu koje preziru glumcima je obezbedjivala samo neprezaljena Jugoslavija. Zato se groze svakakve Srbije. I kad jeste crna rupa I da je Svajcarska, ona je njima premala. Osim kad su bliski sa vlastima pa se godinama pojavljuju u bas svakom "projektu"' poput Koja. Kad presusi, covek se uvredi. Nije moralno, ali jeste legitimno.
Preporuke:
7
3
126 četvrtak, 24 oktobar 2019 09:30
ANALITIČAR
Kojo jeste izdajnik ali stoji i ocena da je današnja Srbija psihijatrijska klinika koju vodi mentalno poremećeni umobolnik Aleksandar Vučić. Čovek koji je prekršio bukvalno sve i jedan član Ustava Srbije. I Kojo je izdajnik, ja sam patriota ali ja kažem da je u pravu da je Srbija crna rupa. Samo u crnoj rupi kvisling koji se zalagao za Veliku Srbiju danas može da pravi Veliku Albaniju i da dobija 55% glasova. Samo u crnoj rupi lezbejka može voditi Vladu. Dezerter Vulin koji nije ni služio vojni rok može biti Ministar Odbrane. Samo u ludari i nigdje drugdje može Ministar ino poslova biti Dačić koji ne zna ni jedan strani jezik. Samo u crnoj rupi keramičar iz Kruševca Gašić može voditi BEZBEDONOSNO INFORMATIVNU AGENCIJU BIA. Keramičar da vodi državnu bezbednost. Samo u crnoj rupi se mogu otvarati spomenici Hunjadiju, folksdojčerima. Samo u crnoj rupi se može Klintonovima darivati 2 miliona dolara a smanjivati penzije ljudima. Samo u crnoj rupi današnjoj Srbiji. U pravu je Kojo
Preporuke:
5
3
127 četvrtak, 24 oktobar 2019 10:30
AgatonFonPetrović
itd ili

kažete da se zoran diči ženinim uspehom. ona ima čak jednog zaposlenog. u svaki STR u koji uđete postoji bar jedan zaposleni ali da li će vlasnik STR to da navede kao uspeh? zoran je otišao 1999. i misli da je srbija ista kao tada ali nije. on bi sve to što je postigao tamo postigao i ovde, njegov a i problem ostalih, koji su ''pljunuli lonac'' i otišli je u tome što moraju stalno da ponavljaju sebi da su dobro uradili. postoji mit o tome da je srpska dijaspora u americi uspešma. srba trenutno u čikagu ima 20 000 koliko je bilo i poljaka na početku dvadesetog veka. ukucajte ''poljske crkve i čikagu'' i videćete kakve su to raskošne crkve i koliko ih je.sagrađene su kada je u čikagu bilo 20 000 poljaka isto koliko i srba danas. onda pogledajte koliko je i kakvih srpskih crkava ima u čikagu. očevidno je da srbi nemaju para.
srpska dijaspora u americi je zainteresovana da pljuje po zemlji iz koje su otišli i ništa drugo.
Preporuke:
4
4
128 četvrtak, 24 oktobar 2019 10:59
pedjaprorus
Putuj i ne vracaj! Nemoj zaboraviti da NE PIŠEŠ!
Preporuke:
3
5
129 četvrtak, 24 oktobar 2019 12:51
godine koje su pojeli skakavci
Nama niko ne može da vrati, ali za našu decu možda ima nade negde.
Preporuke:
3
0
130 četvrtak, 24 oktobar 2019 13:01
kakva je razlika
Biti deo marginalizovane grupe u Srbiji, ili biti građanin drugog reda u inostranstvu?
Tamo kao građanin drugog reda ako si dobar radnik možeš solidno i da zaradiš i da živiš, a ovde ako si marginalizovan ti si ubogi socijalni slučaj i u statusnom smislu niko i ništa.
Kojo nije ni jedno ni drugo, on je građanin prvog reda u njegovo grupi koja se nepopularno naziva krug dvojka, a građanin drugog reda za vlast.
Problem je u tome što na ovom sajtu uglavnom pišu ljudi koji nisu deo ni jedne, ni druge grupacije pa ih zaboli i za jedne i za druge i za njihove promašaje.

Ko je nas decu radnika i seljaka, antikomunista, patrijarhalno odgojenih pitao kako nam je, imamo li šta da jedemo, gde radimo, koliko nas plaćaju, ili javno objavio da nam je dojadilo sve i da smo rešili da odemo?
A odlaze najviše baš takvi nevidljivi slojevi društva. Koliko se to oseća dokazuje i primer krugdvojkaša Nikole Koje koji i pored svega što ima i što jeste napušta državu. Bila jednom Sonja Savić i sl.
Preporuke:
4
0
131 četvrtak, 24 oktobar 2019 13:17
oduševljeni Ćirjakovićev tapšač
Vi što navijate da Kojo ode i zalažete se za bolju Srbiju imate žešću konfuziju u glavi.

Kakvi su to napadi da je loš glumac u lošim filmovima, odrasli smo uz njega, odličan je lik i cela ta generacija ljudi, da je sreće da ostaje ovde i uči mlade, da dobije zasluženo mesto u srpskoj kulturi, neko direktorsko, da bude selektor festivala, da bira, odlučuje.

Jedno je kritika njegovih stavova ili nečega što je radio, ali je tuga kada najbolji odlaze. On je čovek najboljima u svojoj branši.

Ostani Nikola, trebaš nam.
Preporuke:
1
4
132 četvrtak, 24 oktobar 2019 13:22
suštinsko pitanje za sve
Da li mi želimo da naša deca odrastaju u crnoj rupi?
Preporuke:
2
0
133 četvrtak, 24 oktobar 2019 14:07
iskreno
Mene odlazak Nikole ne pogađa ništa više od odlaska nekog eksperta ili odličnog vozača u GSP.
Preporuke:
3
0
134 četvrtak, 24 oktobar 2019 14:16
baš šteta
Da je ostao igrao bi u svakom filmu kao i Bata Živoinović.

Nemamo mi podmladak.
Preporuke:
1
0
135 četvrtak, 24 oktobar 2019 16:35
siniša
Ja poznajem jednog Zorana koji je iz Valjeva i koji je lekar otišao u Čikago ili moguiće San Hoze pred bombardovanje.

Međutim ono što sam pisao o tome kako se uspeva u Americi ima i varijacija. Princip je potpuno isti.

Moguće da nije uzeo pare od nekog pojedinca koga je ubio, mislim da nije, ali moguće da je sa Dušanom Mihajlovićem dobio neke donacije za bolnicu u Valjevu i da mu je Dušan dao da uzme pola od tih donacija, a drugu polovinu je morao da da Dušanu.

I sa tim parama je mogao i da kupi licencu ima ponekad na akciji.

Dakle ako se snašao u Americi to je sa donacijama koje je maznuo u Srbiji, mislim da je cifra negde oko tristo hiljada dolara.

Osim Dušana Mihajlovića ima još jednog sponzora u Srbiji, Ljubišu Buhu Čumeta.
Preporuke:
1
2
136 četvrtak, 24 oktobar 2019 19:25
Deda Mile ima farmu
Vidim bura se ne stišava! Najjači su ovi što pežorativno pišu o Americi, a da nisu izašli ne iz Srbije, nego iz svog mesta!
Te vaše šuplje, banalne i smešne priče o "trulom Zapadu" o Americi koja samo što nije propala, o nekakvim beskućnicima, opijumskim krizama, kidnapovanju dece više ne prolaze kod pametnih i obrazovanih mladih ljudi! Ukoliko trenutno nisu u mogućnosti da odu i da vide Ameriku i ostali "truli Zapad", u mogućnosti su da razgovaraju sa drugovima koji su otišli tamo ili da vide putem Interneta, ne Informera (otud i veliko I u reči internet) ono što ih zanima! Te priče su namenjene mediokritetima, neuspešnim i neostvarenim ljudima, koji za crvenu i sendvič botuju čekajući dan da ih utovare u autobus, odvezu i istovare u neki ograđeni prostor, koji Bože me oprosti, liči na...,a sve u nadi da budu nagrađeni platicom u nekom JP i službenim mobilnim telefonom koji nema internet da slučajno ne vide istinu pa da se zbune!
Amerika je drugi svet, druga planeta
Preporuke:
3
2
137 petak, 25 oktobar 2019 11:33
Dragan Austrija
Njegova deca će da se vrate :)

On je svoje komplekse razvio prema Srbiji. Ona će svoje komplekse da dobiju tek van Srbije, u tuđini. Jer koliko da ih miluju (obično je obrnuto), da im je tamo lepo, oni će da znaju da ono tamo nije nikad njihovo, da su tamo samo gosti.
Preporuke:
0
1
138 subota, 26 oktobar 2019 08:53
iz glave
svako ko ej otišao ili ko želi da ode nije rodoljub i nacionalista, već materijalista i pragmatista, liberalista, globalista isl. Kada bi se on tamo daleko ostavario kao glumac( ako ćemo pošteno i ovo je diskutabilno, nema karakternu ulogu, sve limunadice i nvo projekti) ili eto, bar kao političar, javna ličnost. Nikad. Trčao bi pacovsku trku kao i svi i jedina zadovoljština ( evo Branimir Štulić je tamo 30g, pa!?) bi mu bila kada navrati ovde da nam laže o 4. Rajhu. Njegovi su vladali 2000-2012 uz pomoć celog sveta ( onog "razvijenog", Kojovog i onog ostalog) i šta su napravili - da se toliko narodu smuče da posle njih na vlast dođe Crna Rupa ( kako on kaže). Njegova politička grupacija je toliko nesposobna, prodana i glupa da nisu u stanju da shvate ni dnevnu politiku.
Ako sebe smatra boljim od većine, neka to dokaže delima, životnom borbom i čuvanjem naše baštine i imovine od svih koji žele da je rasture, pa čak i njegovi politički idoli/mentori.
Tamo je bolje, ovde je lepše.
Preporuke:
0
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner